Zamieszczone przez kaczkalolo
OII FL Światła do jazdy dziennej - LED
Zwiń
X
-
Chcę osiągnąć taki efekt, jak na powyższym filmiku (diody smd w kloszu). Mam już przygotowane wkłady ze świateł LED do jazdy dziennej (wymontowane z dziennych lamp z 5 diodami smd Osram, kupionymi kiedyś na Alledrogo)... Rozebrałem nawet jedną lampę p/mgielnych + dzienne i za cholerę nie wiem, w jaki sposób zamocować te wkłady, aby się trzymały... Dwustronna taśma (taka do klejenia luster) może nie trzymać, gdyż jednak diody również się grzeją i temperatura w kloszu rośnie. Nie chcę nic przykręcać - montaż chcę przeprowadzić w miarę bezinwazyjnie (dlatego klejenie "kropelką" również odpada)... Może ktoś ma jakiś pomysł...? :diabelski_usmiechDoświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
nie zrobisz tego bez tworzenia jednolitej formy pod led, aby uzyskac efekt jak przy fabryce musza byc zamontowane elementy optyczne wzmiacniajace swiatlo ledow w innym przypadku to zawsze bedzie "pasek led" + wieś tańczy i śpiewa....
ponadto pozbawianie "kupnych" drl fabrycznej obudowy pozbawia ich jednoczesnie ochrony -fabryczne klosze pmg/drl nie sa wcale szczelne i czesto widac jak paruja od srodka - taka ilosc wilgoci juz szkodzi odsłoniętej elektronice.
Komentarz
-
-
tomek_poznan - jeżeli chodzi o elektronikę, to wiem o tym. Nawet w tych moich wkładach, po rozmontowaniu lamp, większość odsłoniętych punktów lutowniczych i elementów miedzianych pokryta była nalotem śniedzi i zabrudzeń od wilgoci (lampy wcale nie są szczelne i do ich wnętrza dostaje się wilgoć). Wiadomo, że odkryte elementy j/w zabezpieczę lakierem. A na filmie nie widać, aby autor tworzył jakąś formę pod diody - po prostu w jakiś sposób zamocował te wkłady wewnątrz kloszów i stąd pytanie: jak to zrobić, aby "trzymało się to kupy..."? Jeżeli chodzi o wygaszone wkłady - trzeba ukucnąć, aby zobaczyć te wkłady w lampach (a nie zauważyłem nigdy, aby ktoś specjalnie przyglądał się kloszom lamp dziennych-p/mgielnych na ulicy). Same diody mają (po podłączeniu do zasilania, nawet przy napięciu zasilania 7,2 V i mocy 400 mA) tak dużą moc świecenia, że (moim skromnym zdaniem, nie potwierdzonym na razie sprawdzeniem w lampach) po podłączeniu do instalacji samochodowej nie potrzeba będzie wzmacniać tego światła, a klosze lamp w sposób zadowalający rozproszą to światło.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezEidos71,
przyjrzyj się np. DRL philipsa. Sam pasek diodowy jest w górnej ściance urządzenia i świeci w dół na szereg zwierciadeł, co daje doskonały efekt rozproszenia, którego nie uzyskasz stosując same diody na wprost. Będziesz widział po prostu 4 mocne punkty.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Eidos71, moze nie precyzyjnie sie wyrazilem - nie chodzi TYLKO o wzmonienie a o geometrie wiazki swiatla. Przykladowo DRL fabryczne ktore mam swieca mocno idealnie do przodu dzieki systemowi przegródek/luster - jak spojrzysz pod kątem (z góry , z boku) to prawie nie widac ze swieca (za dnia). DRL maja byc widoczne dla jadacych z naprzeciwka a jednocznie nie oslepiac innych - Enriquez CI napisal co trzeba zrobic aby bylo dobrze.
Mozna walnac sobie xx szt power led'ów i walic swiatlem wszedzie naokolo - bedzie jak z HID w szklanej lampie.... tylko w mniejszej skali.
Ja bym poszukal polokragłych DRL ktore daloby sie dopasowac do krzywizny "szybki" Twoich od srodka i zamontowac je po prostu w srodku wywalajac tylko szybke z DRL - to IMO najsensowniejsze jesli juz chcesz sie tak bawic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek_poznanEidos71Ja bym poszukal polokragłych DRL ktore daloby sie dopasowac do krzywizny "szybki" Twoich od srodka i zamontowac je po prostu w srodku wywalajac tylko szybke z DRL - to IMO najsensowniejsze jesli juz chcesz sie tak bawic.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Hmmm... Można też pomyśleć nad tym:
a drożej: http://allegro.pl/swiatla-dzienne-5-...455457151.html
Dają dużą dowolność ustawienia punktów świetlnych. Tylko - czy to nie będzie "wieśtuning"...? :idea:Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
bedzie...
kup sobiee jeden klosz od dziennych na rozwałke i pojezdzij po sklepacj gdzie maja duzo chinszczyzny, dogadaj sie ze sprzedawca i zrob przymiarki krzywizny. Inaczcej tego nie widze...
ja mam w ofertach od dostawcow naprawde wiele roznych modeli , krzywe - owalne, takie siakie i owakie - ale na oko tego i tak nie dopasujemy
Komentarz
-
-
było :?:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-Q8-RTv2fVY&feature=player_embedded#![/youtube]kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
hotrain, a5 ze znaczkiem skody buheuehkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kaczkaloloo jej na to nie zwrocilem uwagi, po co oni ten angelsy tam wepchneli skoro drle sa ponizej.....
szkoda mialobyc tak pieknieByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
Komentarz